A1 LVI Huolto Oy
Ecom helpottaa A1 LVI-Huolto Oy:llä niin suurempien kokonaisuuksien hallintaa kuin päivittäisten työtehtävien hoitamista kun tarvittavat tiedot ovat saatavilla muutamalla klikkauksella ja käyttö on sujuvaa.
AlaLVI
Liikevaihtoalle 0,5 milj
Henkilöstö5 - 10
Ecomin asiakkaana vuodesta2022
RatkaisuEcom
A1 LVI Huolto Oy on Uudenmaan alueella toimiva LVI-alan yritys, joka on erikoistunut monipuolisiin LVI-huoltopalveluihin. Yrityksen palveluihin kuuluu LVI-huoltotyöt, viemärinkuvaukset ja sukitukset, IV-huolto sekä ilmalämpöpumppujen asennukset.
Yritys on käyttänyt Ecomia vuodesta 2022 alkaen. Aluksi ohjelmistossa hoidettiin pääosin yrityksen reskontraa, mutta nykyisin Ecom on vahvemmin mukana yrityksen arjessa aina tulosten seuraamisesta päivittäisiin työtehtäviin kentällä.
”Olemme ottaneet erityisesti tänä vuonna Ecomia laajemmin käyttöön. Hyödynnämme Ecomia kokonaisvaltaisesti työnohjauksessa ja projektinhallinnassa. Haluamme selkeästi päästä turhasta paperin pyörittelystä eroon ja kirjata tiedot selkeästi yhteen paikkaan”, kertoo Mikko Perttola, toimisto- ja laskutusvastaava.
Ecom kulkee päivittäin mukana myös puhelimessa. Työtehtäviin liittyvät yksityiskohdat voi kirjata heti tien päältä keikkojen välissä. Tiedot pysyvät tallessa, ja jos keikkoihin tai projekteihin liittyen tulee kysymyksiä, on niitä helppo lähteä selvittämään, kun kaikki tarvittava tieto löytyy yhdestä paikasta.
”Ohjelmisto skaalautuu hyvin puhelimeen. Puhelimella näkee helposti samat tiedot kuin tietokoneellakin ja tärkeimpien lukujen päivittäinen tarkastelu sekä yrityksen tilannekatsaus onnistuu nopeasti”, kertoo Sami Malmberg, hallituksen puheenjohtaja.
Tuote kehittyy Samin ja Mikon mukaan oikeaan suuntaan koko ajan. Erityisesti uudistuneet raportit, jotka julkaistiin lokakuussa 2024 olivat toivottu uudistus.
Uudet raportit olivat hyvä lisäys ja ne otettiin heti haltuun. Tarvittavien asioiden seuranta helpottui. Nopealla silmäyksellä näkee esimerkiksi mitä erityisesti myydään. Asiakastoiveita olikin selkeästi huomioitu tuotekehityksessä
Sami Malmberg
”Uudet raportit olivat hyvä lisäys ja ne otettiin heti haltuun. Tarvittavien asioiden seuranta helpottui. Nopealla silmäyksellä näkee esimerkiksi mitä erityisesti myydään. Asiakastoiveita olikin selkeästi huomioitu tuotekehityksessä”, Sami toteaa.
Ecom helpottaa siis niin suurempien kokonaisuuksien hallintaa kuin päivittäisten työtehtävien hoitamista. Tarvittavat tiedot ovat saatavilla vain muutamalla klikkauksella ja käyttö on sujuvaa erilaisissa työtehtävissä.
”Päivittäisten työtehtävien hoitaminen on helppoa Ecomissa ja kokonaisuus toimii. Tarvittaessa tukea käyttöön saa helposti, eikä vastauksia kysymyksiin tarvitse odotella turhaan”, Mikko toteaa.
Yrityksen kirjapito hoituu yhteistyössä Ecom Tilien kanssa ja rinnalle ollaan ottamassa Procountor käyttöön, jolloin taloushallinto integroituu sujuvasti muuhun liiketoimintaan.
”Ecomin käyttö on meillä hyvinkin kokonaisvaltaista ja tämä on sellainen kokonaisuus, jossa tukea tekemiseen löytyy kyllä joka puolelta”, Mikko summaa.
Etsitkö samanlaista ratkaisua?
Haluatko kuulla lisätietoja Ecom-ohjelmistosta? Lähetä viesti niin olemme sinuun yhteydessä.
Oy Engliden Ab, Mustasaari
Se on kyllä merkitsevä säästö, minkä Ecom tuo. Aikaa vapautuu muuhun työhön useampia tunteja viikossa.
Thomas Lind
osakas
PAP Group
Omassa arjessa Ecomista on paljon hyötyä projektijohtamisessa. Saan sillä organisoitua omia töitä, omien asiantuntijoiden töitä, aikataulutusta ja sen kautta hoituu tosi kätevästi myös tarjousten tekeminen ja projektien laskutus.
Roope Kinnunen
Projektipäällikkö
AR-KI Rakennus, Tuusula
Faktan näkee, kun avaa koneen. Sieltä näkee suoraan projektin kustannusseurannasta, missä mennään – sekä ostojen että laskutuksen osalta.
Ari Lappalainen
yrittäjä, toimitusjohtaja