Mitä teen, kun asiakas ei maksa? Vinkit tehokkaaseen muistutukseen ja perintään
Tervetuloa seuraamaan viimeistä osaa webinaarisarjastamme Yrityksen luottopolitiikka talousmyrskyn ja geopoliittisen epävarmuuden keskellä. Kuinka selvitä kuivin jaloin?
Oletko huomannut, että vaikka laskutat asiakkaitasi säännöllisesti, aina laskua ei makseta eräpäivään mennessä? Silloin kannattaa reagoida heti ja lähettää maksumuistutus. Mitä nopeammin reagoit, sen varmemmin saat rahat tilillesi. Jos saatavat eivät kotiudu ajallaan, anna asiantuntijoidemme auttaa sinua.
Asiantuntijoina Intrumin asiakkuuspäällikkö Kati Matinaho ja Ecomin kaupallinen johtaja Mikko Ruoho.
Täytä alla oleva lomake ja saat ilmaisen Mitä teen, kun asiakas ei maksa? Vinkit tehokkaaseen muistutukseen ja perintään -webinaaritallenteen
Mitä teen, kun asiakas ei maksa? Vinkit tehokkaaseen muistutukseen ja perintään
Webinaaritallenne
Oletko huomannut, että vaikka laskutat asiakkaitasi säännöllisesti, aina laskua ei makseta eräpäivään mennessä? Silloin kannattaa reagoida heti ja lähettää maksumuistutus. Mitä nopeammin reagoit, sen varmemmin saat rahat tilillesi. Jos saatavat eivät kotiudu ajallaan, anna asiantuntijoidemme auttaa sinua. Asiantuntijoina Intrumin asiakkuuspäällikkö Kati Matinaho ja Ecomin kaupallinen johtaja Mikko Ruoho.